Tras séculos de loita, de traballo exclusivamente feminino por conseguir dereitos de cidadás, de persoas pensantes e actuantes…temos que voltar atrás , polo menos 50 anos????….Esta Igrexa Católica española empeza a ser máis que preocupante…nin cun Papa disposto , senón a comprender, si a “tolerar” determinadas “tendencias” humanas, que, aparentemente, quere ter empatía co mundo que lle rodea….a Igrexa Católica española, non fai máis que retroceder 50 anos, polo menos…Volta á Sección Feminina, ao pecado continuo, mirarse ao espello, acicalarse, poñerse tacóns….e logo critican ao Islam, aos Mulás que din barbaridades e transforman o Corán en algo intraducible….Non dou creto ao que vexo…non sei como non estamos todas na rúa pelexando como Olimpia de Gouges, como Mary Wollstonecraft, como as nosas Clara Campoamor ou , incluso, Josefa Amar…cómo podemos tolerar que se faga apoloxía directa do maltrato….porque qué é a sumisión máis que un maltrato????.
En dez anos levamos 700 mulleres asasinadas polo machismo brutal…que facemos consintindo que se faga apoloxía do mesmo????
Ser feminista non é crer que todas as mulleres somos perfectas e que loitamos polo mesmo, á vista queda que non é así….somos mulleres que defendemos a igualdade e a serenidade e fortaleza de selo….Non dou creto…que toda a loita que levamos arrostrando desde xeneracións…se poida quedar nisto….confío en que tódalas mulleres do mundo, ou polo menos unha grande maioría esteamos unidas dunha vez por todas e non consintamos tropelía semellante….é un ataque frontal aos noso dereitos acadados con moito traballo e esforzo de moitas mulleres que nos precederon….Isto non é Liberdade de expresión…é un ataque ás nosas liberdades, ao noso ser, á nosa esencia….
Boas noites querid@s
En sus páginas se puede leer: “Ser sumisa significa estar por debajo para ser el apoyo de todos los miembros de la familia, una cualidad propiamente femenina”. Su autora es Costanza Miriano, periodista italiana, que asegura, sólo pretende ofrecer una guía de la buena esposa. “Sumisa es como estar debajo en el sentido de sostener. Como las columnas, como los fundamentos de una casa…”, explica la escritora.
Dice que no entiende la polémica que el libro ha levantado en España y que, extraoficialmente, el propio Vaticano le ha dado el visto bueno. A pesar de que fue el propio papa Francisco quien criticó la servidumbre de las mujeres.
Desde el arzobispado de Granada no han querido dar explicaciones. Sí tienen algo que decir las asociaciones de mujeres, aseguran que fomenta la violencia machista. “Me parece que el dinero público que recibe la Iglesia se gaste para hacer publicaciones de este tipo me parece un auténtico disparate. Hemos de tener en cuenta que la relación dominación-sumisión es el germen de la violencia de género y que por eso existe la violencia de género”, argumenta Yolanda Besteiro, presidenta de la Federación Estatal de Mujeres Progresistas.
Este libro es la enésima polémica del arzobispo Francisco Javier Martínez, el primero en sentarse en el banquillo, fue condenado por coacciones e injurias. También se ha pronunciado mucho sobre el aborto, aseguró que es un “genocidio silencioso” y justificó, en una homilía, las violaciones a las mujeres que abortan. “Matar a un niño indefenso, ¡y que lo haga su propia madre! Eso le da a los varones la licencia absoluta, sin límites, de abusar del cuerpo de la mujer porque la tragedia se la traga ella”.
Se ha pronunciado sobre la píldora del día siguiente, el matrimonio homosexual o el preservativo, del que dijo que lejos de prevenir, ayuda a propagar el sida.